Шест copywriting съвета за вашия маркетинг 

Независимо дали целта ви е да накарате бъдещите си клиенти си да следят сайта ви или да купуват продуктите ви, видът, в който им предоставяте рекламното си съобщение има огромно значение. 

Съставихме кратък списък с нашите най-добри съвети за писане на текст - тези, които могат да окажат най-голямо влияние върху вашия маркетинг. Ако искате да подсилите думите на уебсайта си или да нажежите съобщенията в материалите си, то тази публикация е за вас.

1. Напишете завладяващо заглавие

Колкото и убедителен да е текстът ви, ако читатели не успеят да "преглътнат" тягостното ви заглавие, останалото старание е почти излишно. Доброто заглавие приканва читателя да узнае повече. То грабва вниманието им, завладява емоциите им и предизвиква любопитството им.

2. Обърнете се към клиентите си

Искате читателите ви да се чувстват така, сякаш говорите директно с тях. Избягвайте изкушението да използвате твърде много "аз", "ние" или "те", тъй като вашите читатели могат да загубят интерес, когато не усещат, че са част от разговора.

3. Забравете високопарния изказ

В повечето случаи рекламните текстове трябва да бъдат написани на разговорен език. Може да бъде изкушаващо да позиционирате вашата марка като използвате академичен език или технологични изрази, но този подход всъщност може да има обратен ефект.

4. Вкарайте емоция в текста си

Ако знаете кое кара вашите клиенти да "омекнат", можете да се докоснете до тяхната психика и да ги насърчите да купуват от вас. Това е така, защото независимо дали сме наясно с това или не, повечето от нашите навици за покупка се основават на емоции, а не на логика. Склонни сме да купуваме нещата, защото ни карат да се чувстваме добре, а не защото ни трябват.

5. Доза "страх"

Нищо не продава по-добре от недостига. Чрез създаването на усещане на спешност в текста си призовавате клиента си към действие. Например, като обясните на хората, че запасите ви са ограничени или че офертата ви е налична само през следващите няколко дни ще подобрите значително шансовете си да купуват от вас.

6. Без рискове при покупка

Без съмнение най-добрата гаранция, която можете да предложите е 100% гаранция за връщане на парите. Предлагайки продукта си без риск, ще спечелите голямо доверие от своите читатели и ще им внушите увереност, че вашият продукт или услуга е най-добрият на пазара. Не забравяйте, че трябва да спазвате гаранцията си за всеки клиент.

© Copyright 2020 brandnews.bg - All Rights Reserved

Built with Mobirise - Click now